منو

رویه ارسال سفارش

ما اطمینان خاطر داریم که شما حساسیت خاصی برای نحوه ارسال و شرایط تحویل کالای خود دارید لذا این حساسیت را نیز ما در روش ارسال خود اعمال می‌کنیم.

ارسال تمامی سفارشات فروشگاه اینترنتی گیلاس اکسسوری یک الی دو روز بعد از ثبت سفارش بصورت پیش فرض به وسیله پست جمهوری اسلامی ایران صورت میگیرد که همه روزه به جز روزهای تعطیل امکان ارسال وجود دارد و هزینه ارسال به عهده مشتری می باشد.(در شرایط ویژه مانند روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های معمول انجام نگیرد، هماهنگی های لازم در شرایط خاص از طرف انبار ما صورت می‌پذیرد( بازده زمانی دریافت بسته به اداره پست منطقه شما قابل تغییر هست.

ارسال تمامی بسته های ما بصورت پست پیشتاز انجام میگیرد که زمان تحویل بسته ها بصورت تقریبی بین 3 الی 5 روز کاری میباشد . این امکان وجود دارد تا به درخواست مشتری ارسال به صورت پست ویژه انجام گردد.

با توجه به شبکه گسترده اداره پست امکان ارسال بسته ها توسط فروشگاه اینترنتی گیلاس اکسسوری به تمامی نقاط ایران امکان پذیر خواهد بود .

توجه داشته باشید بسته های ارسالی از فروشگاه به آدرس هایی ارسال میشود که از قبل خود خریدار در پنل کاربری اعلام کرده است پس حتما در وارد کردن آدرس خود دقت کافی را داشته باشید و سعی کنید آدرس و کد پستی بصورت درست وارد شده باشد.

در صورت برگشت کالا توسط اداره پست به دلیل اشتباه بودن آدرس اعلامی و یا عدم حضور خریدار برای دریافت بسته ارسال مجدد شامل پرداخت هزینه از سمت خریدار خواهد بود .

بعد از ارسال سفارشات شما پیامکی به شماره موبایل اعلام شده در روند ثبت سفارش شما ارسال خواهد شد که در آن شماره رهگیری پست درج شده را میتوانید از طریق منوی پیگیری سفارش بسته خود را رهگیری کنید که در چه مرحله و در کدام منطقه خواهد بود .

شرایط عمومی ارسال

  • ارسال سفارش به سراسر ایران از مبدا شهراصفهان می باشد.

هزینه ارسال

  • خریدهای بیشتر از 500 هزار تومان رایگان خواهد بود

  • خریدهای کمتر از 550 هزار تومان هزینه ثابت ۳۵,۰۰۰ تومان ( شامل هزینه کارتن،ارسال، بیمه و مالیات) می باشد.
  •  
  • زمان تقریبی تحویل، با توجه به مقصد سفارش، بعد از پردازش و تحویل مرسوله به اداره پست، حداقل ۱ و حداکثر ۵ روز کاری است.
  • ارسال سفارش فقط در روزهای کاری (غیرتعطیل رسمی)

ارسال مجدد

در صورت عدم حضور و یا عدم تحویل مرسوله توسط مشتری و برگشت خوردن بسته، هزینه ارسال مجدد  ۳۵,۰۰۰ تومان است.

برای رهگیری مرسوله پستی خود روی دکمه زیر کلیک کنید.

کالا هایی که دیده اید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
گیلاس اکسسوری
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
گیلاس اکسسوری